Zo, ettelijke uren en tal van updates later zijn we dan op dezelfde hoogte als een Tamiya of Hasegawa, die we voor het eerst uit de doos halen.
Er is dus heel wat werk en na 3 weken kl*ten aan dit ding, ben ik dan eindelijk klaar om met een 'goede' naakte body van start te gaan. Iets wat je met andere merken na opkuisen en uitkrassen van naden al na een dik uur hebt.
De body werd nog gespoten met filler van Motip (spuitplamuur) om zo de 'lidtekens' van de vele werken wat te 'genezen'. De body werd dan cm voor cm aandachtig terug opgeschuurd om zeker alle oneffenheden weg te werken en dan blijft er nu een body over waarmee van start kan gegaan worden. 't Is nog geen Tamiyakwaliteit, maar ben
nu toch heel tevreden van de basis.

Deze gaat nu gespoten een gedecald worden, alvorens verder te gaan met de rest. Want zeker van een goed resultaat zal ik pas zijn als de decals erop staan en de body afgewerkt is. Valt dat tegen, heb ik tenminste mijn tijd niet moeten steken in het detailleren van het interieur.
Dus, bij een geslaagde body volgt een flink interieur met bekabeling, carbon etc....
Zoniet, ga ik daar vanbinnen natuurlijk ook niet tot in detail treden en wordt het ding voor de rest vrij OOB in elkaar geknutseld.
We Shall See....