Het volgende dat diende te gebeuren, is be bodem op zijn wielen krijgen.
Dus moest er werk gemaakt worden van de ophanging.
Ik moet zeggen, dat zit vrij goed bij deze kit. De onderdelen kunnen perfect opgebouwd worden volgens plan, enkel moeten hier en daar wat gaten groter geboord worden om te passen in de voorziene pennen.
Dus eerst even elk onderdeeltje hierop nakijken en eventueel bijboren en dan komt dat goed.
Ik heb dan ook alles hier vrij OOB gespoten, geschilderd en samengebouwd.
Wel ga ik eerst toch enkele dingen in detail laten zien, omdat ze toch die aandacht verdienen.
Ten eerste, de uitlaat
Ik heb hier het uiteinde weggelaten wegens te rampzalig. Ik heb dan een nieuw uiteinde gemaakt met, jawel, een drankrietje.

Ten tweede, de remmen.
Deze bestaan uit 2 delen. Ten eerste het voorste deel van de remklauw:
Hiervoor is PE voorzien met de Brembo stempel erin en zelf heb ik dan nog 3 schroefjes toegevoegd, te zien op de bovenste klauw.
Dit werd dan alu gespoten en verder afgewerkt. Eerst werd de Brembostempel zichtbaar gemaakt. Gewoon wat matzwarte verf ertegen:

Dan dit terug opkuisen en dan blijft er enkel verf achter in de letters.

Dan werden de schijven erbij gehaald. Ook alu gespoten en de groeven werden voorzien van een roestkleurtje. Hierop kwam dan een PE-schijfje en vervolgens kon de klauw gemonteerd worden. Vervolgens werd er nog een beetje gedrybrushed en dan krijg je dit:

Wie goed gekeken heeft, ziet dat de schroefjes nog ontbreken. Maar straks in het afgewerkte onderstel kan je ze wel terugvinden.(iets te vlug geweest met mijn Kodakske

)