Aangezien het deze zomer geen terrasweer is geweest heb ik tijdens de talrijke buien de kans gehad om wat verder te werken aan de GT 40. De voorste wielophanging en de remschijven werden gemonteerd zonder al te veel wijzigingen,maar de stuurinrichting leek me toch wat te simpelkes uitgevoerd,zeker omdat deze prominent zichtbaar is.Daarom heb ik deze vervangen door een messing buisje waar ik,zoals bij de achterkant,een messingstaafje en de uniball connector heb aangebracht.
Dan spuiten met de beroemde Tenco-spuitbus om er structuur in te brengen,en zoals bij de achterremmen een rubberen stuk maken,en monteren.De wielen kunnen nu wel niet meer draaien,maar dat was toch nooit de bedoeling.
Met wat soldeertin heb ik dan een paar extra leidingen aangebracht.Deze zijn heel eenvoudig in vorm te plooien,en geven een realistisch effect vind ik.
De olietank moet nu nog in alumunium gespoten worden,de radiator aangebracht worden en de voorste remkoeling samen met de rubberen slang gemonteerd.Deze koeling komt van de transkit en is in PE uitgevoerd.De wielen staan er vooraan nu ook op en het begint meer en meer op een racewagen te lijken.
Zo ziet hij er uit met de carrosseriedelen erop.
Nu ga ik de diverse leidingen monteren zowel vooraan als aan het motorgedeelte. Dan de ruiten en dergelijke. Nog werk genoeg...