Volgens mij is het beste een concept zoals de dsc waar teams hun materiaal echt kunnen afschrijven over aantal jaren. Kijk maar naar cor euser hoe oud is die marcos lm 600 niet. En daarbij BSOT en een mooi merkencup en de 24hr als hoofdrace. Zolang dat ze hier in belgie niet begrijpen dat we maar een scheet groot zijn zal er niks veranderen. Ofwel moet CZ zelf het heft in handen nemen en de belcar organiseren. Maar dan wel zonder geluidslimiet enz... Maar dit zal nooit kunnen zolang racb alles afschiet wat niet maken heeft met speedworld. Misschien wordt het toch is tijd dat fans zich toch ook van hun laten horen. Zoals je kan zien in het belcar topic verlangt bijna iedereen naar de goede oude belcar. En speedworld moet stoppen met steeds het aanhalen van het contract met sro, dit zal indertijd wel zijn reden gehad hebben. maar deze is nu voorbij dus kan er eindelijk verandering komen. Op dit moment gaan we naar een. Duits brits concept.
Duitsland Heeft de gt series en daarbij de serie op de nurburgring(ben ff de naam kwijt)met daarbij een extreem goed gevulde 24hr.
Engelland heeft dit ook british gt en daarbij de britcar. Alleen lijkt het niet zo te werken daar. BGT +-25 wagens en de britcar +-30 wagens. Maar aan de andere kant is britcar 24hr wel goed gevuld
Dus gaan we ongeveer de zelfde richting uit. hoofdserie is GT3 en s1 en daarbij het niewe dsmec. Dit gaat hier nooit werken het werkt amper in engelland. En volgens mij is dit toch een groter motorsport land dan belgie.
Ik blijf erbij wij als klein landje moeten meer naar onze noorderburen kijken.
Last edited by fenixracing; 08-09-2011 at 09:03.
|