View Single Post
Old 10-09-2011, 08:32
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Het waren niet zo de bezoekers waar iedereen last van had. (buiten paar dingen die niet kunnen) Het waren meer de mensen van het festivazelfl. Ze wisten van niks maar dan ook echt van niks. En ze hielden zich niet aan de afspraken met CZ. Zo werden we tegengehouden en mocht ik niet door, daarop werd mij verzocht over het festival terein te gaan maar daar mocht ik niet door omdat ik stoeltjes bij had. Na mij is heel kwaad te maken mochten we dan toch door. Ben direct gaan klagen bij CZ. Die daarbij wat telefoontjes deed en alles was opgelost nergens nog tegengehouden geweest. Het grote probleem was de organsatie van het festival en dat de mensen van cz alles zelf moest oplossen. Zo deelden de mensen het festival verkeerde bandjes uit en als je iets vroeg wisten ze van niks en ze konden geen verantwoordelijke bereiken. Maar het festival was wel goed de muziek kwam niet boven de autos uit en zo was hoofdpodium opengesteld voor de mensenvan de 24hr. En heeft cz volgens mij toch wat niewe klanten aangetrokken. Normaal was het festival buiten het circuit gehouden maar door het afzeggen van de f2, was er plek over. Misschien volgend jaar toch buiten ht circuit met een enkele tent in het circuit.Vooral de basstest vrijdag ochtend was er over ik werd bijna uit mijn tent getrild. De politie was hier ook wel snel om het te stoppen.(met zwaailichten en al )

Last edited by fenixracing; 10-09-2011 at 08:33.
Reply With Quote