View Single Post
Old 11-09-2011, 01:28
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Eerst weer een basis kweken in Belgie..zonder dat zal het helemaal niets worden. Moeten wij het hier nu steeds allemaal bedenken...??!!
En de RACB....tja..kunnen ze niet gewoon genegeert worden? Wat is hun macht? het intrekken van een licentie voor een circuit wat 'zwarte' races organiseert?

Iemand die weet wat sec de gevolgen in Belgie zijn van het organiseren van zwarte evenementen voor organisator en circuit???
Die basis is er zonder meer. Ze kunnen echter nergens terecht, of ze moeten voldoen aan de regels van de RACB. Deze regels zijn echter zo strikt dat het voor niemand haalbaar is. Noch voor rijder noch voor promotor/organisator.

De RACB heeft dus iedereen in zijn macht. Inderdaad een promotor zal door geen enkel circuit toegelaten worden indien hij "zwarte races" wil organiseren. De RACB zal dan de licentie van het circuit in kwestie intrekken en klaar is kees.

De RACB mag er zijn maar dan moet ze zichzelf en zijn partners wel au serieus nemen. Dat doen ze nu absoluut niet.

Op een gegeven moment doet het volgende zich voor. Men is een gesprek bezig met enkele hoge pieten van de RACB. De aantrekkelijkheid van de Belcar van destijds wordt aangehaald. Er wordt geopperd om terug te grijpen naar een dergelijk "liberaal" reglement. Hierop zegt één van deze hoge pieten : "kan je me dat eens uitleggen want ik kom nog maar vijf jaar naar het circuit. Ik weet helemaal niet hoe het er daarvoor aan toeging." Die man kan zichzelf toch niet au serieus noemen.

C U
Reply With Quote