View Single Post
Old 12-09-2011, 18:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Op een gegeven moment doet het volgende zich voor. Men is een gesprek bezig met enkele hoge pieten van de RACB. De aantrekkelijkheid van de Belcar van destijds wordt aangehaald. Er wordt geopperd om terug te grijpen naar een dergelijk "liberaal" reglement. Hierop zegt één van deze hoge pieten : "kan je me dat eens uitleggen want ik kom nog maar vijf jaar naar het circuit. Ik weet helemaal niet hoe het er daarvoor aan toeging." Die man kan zichzelf toch niet au serieus noemen.

C U
Dat iemand geen achtergrond heeft in de autosport hoeft nog geen probleem te zijn. Dat zo iemand zich dan niet "inleest en verdiept" is wel triest te noemen. Je vraagt je af op welk nivo zo'n gast dan beslissingen neemt. Het lijkt er veel op dat in dit geval de beste stuurlui daadwerkelijk aan wal staan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote