View Single Post
Old 14-09-2011, 10:11
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular

Het is al even geleden, maar ik was deze zeker niet vergeten. Heb hem terug bovengehaald en ben dus weer bezig met dit ding.
Deze update: het kofferruim.
Mijn bedoeling is om ook deze open te presenteren, dus was er vulling nodig van het ding. Ik heb gekozen voor een benzinetank, reservewiel, krik en wielsleutel.
Dus eerst op zoek naar iets wat kan doorgaan voor tank en kwam hierop:

Het reservewiel werd ook aangepast. Al de schroeven werden weggeschuurd en er werden gaten voorzien.

Dan werd het benzinetankje onderhanden genomen. Het werd alu gespoten en verweerd. Dan werd er een buisje met tankdop gescratched en gemonteerd, alsook een dubbele benzineleiding, gemonteerd op koppelingetjes afkomstig van TopStudio. Zijn uit resin en tof om wat extra te geven.
Deze tank werd in het ruim gemonteerd op een PE-plaatje. Ook de wielsleutel, gekregen van mijne maat Doc, werd uitgeboord op de koppen, verweerd en gemonteerd met een gesp errond.

Ook is te zien dat het ruim verweerd werd en dat het op de plaats van het reservewiel veel donkerder is verweerd. Dit om zo schaduw te creëren onder dat wiel. In een volgende post wordt dat duidelijk.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_1492.jpg
Views:	1515
Size:	67.0 KB
ID:	23466   Click image for larger version

Name:	100_1493.jpg
Views:	1445
Size:	59.9 KB
ID:	23467   Click image for larger version

Name:	100_1494.jpg
Views:	1432