Thanks again...
Nieuwe update...
De zijpanelen liggen al enkele dagen uit te harden om dan komend weekend te schuren en bij te werken zodat ze netjes glad zijn. Ik moest dus wat anders doen. Eerst heb ik de grill en de twee brandstoftanks gespoten met Gamma zilver. Enkele laagjes waren voldoende om alles netjes te krijgen. Nu mag dit enkele weken uitharden. Ze gaan pas op Mack een dag voor Nieuwegein...
Stap twee was het afwerken van het mondje, althans de lippen. Verschillende dagen na elkaar mocht ik schuren, bijplamuren en zo verder... Maar gisteren kon ik eindelijk aan het spuiten gaan. Eerst grijze primer, dan witte en ten slotte enkele laagjes rood. Ik voerde ook even een dryfit uit...
De laatste stap die aan de trekker moet gedaan worden is het toevoegen van tanden, tong en mondholte van het mondje.
Maar ondertussen stak ik wat energie in de ophanging van de trailer. Aangezien ik de bogen bij van de wielkassen heb aangepast, moest er dus ook ingegrepen worden aan de ophanging. Hier viel de aanpassing heel goed mee. Gewoon even eentje opschuiven en klaar was ik... Super toch...
Op naar het volgende fotoverslagje...
Grtzzz