View Single Post
Old 26-09-2011, 21:59
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Op naar de laatste horde: het mondje met tanden, tong en mondholte...

Het makkelijkste deel was het plaatsen van de tandenrijen. Zowel bovenaan als onderaan liep dit behoorlijk vlotjes...

De mondholte daarentegen... Ik moest een soort doosje maken dat donker is zodat je de indruk krijgt dat er een mondholte is. Op deze foto zie je ook de tong...

Het maken van de mondholte leek makkelijker dan het was want er bleek een stuk in de weg te zitten (gele kringen)...

Die stukken werden dus met dat doosje weggewerkt.

Maar... Ik vind het er niet uitzien. Het matte zwart verstopt het wle een beetje maar het lijkt alsof Mack ingevallen wangen heeft of een gezwel of zo... Op de foto valt het extra op omdat het met flits is...

Toch wil ik het anders... Ik ga dus mogen zagen (alsnog). Eigenlijk vijgen na Pasen maar ik had dit niet voorzien, ondanks de planningen... Het moeilijke zal nu zijn om ophanging en allerlei andere onderdelen netjes vast te maken op andere plaatsen zodat de delen in de gele ringen weg kunnen genomen worden. Hier ga ik eerst enkele nachtjes over slapen...

Voor de volledigheid even een dryfitfoto. Niet mis maar ik ben niet tevreden...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_9242.JPG
Views:	2321
Size:	161.4 KB
ID:	23620   Click image for larger version

Name:	IMG_9243.JPG
Views:	2288
Size:	113.0 KB
ID:	23621   Click image for larger version

Name:	IMG_9244.JPG
Views:	2301