View Single Post
Old 14-10-2011, 15:19
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ondanks het feit dat het extra druk was, kon ik wel nu en dan wat verderdoen aan Mack. De update van de trailer komt later nog. Nu eerst waar ik heel fier op ben: de afwerking van het mondje...

In de vorige post had ik laten weten dat ik niet tevreden was met de mondholte. Dit heb ik gisterenavond aangepakt. En redelijk radicaal ook. Hakken en zagen... Okey, nu is de ophanging niet meer realistisch en zo maar das hier dus niet van tel. mack is een animatieauto, dus ik vond dat dit moest kunnen... Anyway, even wat foto's met info.

Eerst werd wat teveel was en dik in de weg zat weggesneden. Ik moest hiervoor de bladveren inkorten en een nieuwe steun aanbrengen (wit). Realstisch is het niet, maar dat is een opoffering die ik er graag bij neem...

De mondholte werd opgebouwd uit styrene plaatjes. Dit nam heel wat tijd in beslag wegens het vele passen, snijden, versnijden, verkl**en en herbeginnen. Uiteindelijk kwam het goed...

Even passen...

Dit ding werd mat zwart gemaakt en op het mondje gezet. Een dryfit natuurlijk want de tong moet er nog in...

Voor die tond moest in wat passen maar alles ging vlotjes want ik had hier al rekening mee gehouden bij het maken van de mondholte. Gewoon even vastlijmen en klaar...

...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3586.JPG
Views:	2974
Size:	87.6 KB
ID:	23693   Click image for larger version

Name:	IMG_3587.JPG
Views:	2936
Size:	84.9 KB
ID:	23694   Click image for larger version

Name:	IMG_3589.JPG