View Single Post
Old 14-10-2011, 15:28
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Dit alles werd zorgvuldig vastgelijmd op het mondje waardoor je dit krijgt:

Dit moest vastgezet worden op de truck. Niet zo eenvoudig want om de één of andere reden kreeg ik dit niet recht gelijmd. Reden was simpel: die kas is zo krom als het maar kan. Je kunt dit op eerdere foto's zien waar de motor (en radiator) niet recht in dat gat van de motorkap zitten. Uiteindelijk was de oplossing simpel: een stukje platiek tussen motor en kap zodat het recht kwam... Hopelijk is het sterk genoeg vastgelijmd !

Met veel voorzichtigheid werd ook de grill geplaatst. Op de foto lijkt het alsof de letters "MACK" schots en scheef staan maar in realtiteit is dit niet zo. Vreemd... Gezichtsbedrog dus?

Tenslotte nog een detailfoto van dat mondje.

De grootste klip is nu genomen. Wat volgt is afwerken van de trekker:

- Plaatsen van afdekkappen op achtervelgen
- Vastmaken van de twee brandstoftanks
- Monteren van het hondje op de grill
- Toevoegen van de lampglaasjes
- Schilderen van de gele zijlampjes (al twijfel ik om dit te vervangen door gele PE-lampjes zoals ik op de trailer ga doen)
- De kabels aan de achterzijde om te verbinden met de trailer (hier moet ik nog over nadenken want het moet demonteerbaar zijn)

Allez hup, Mack zal meekunnen naar Nieuwegein. Dit is één van de snelst gemaakte Carsn dankzij de grote vakantie natuurlijk. De trailer volgt maar ik zal waarschijnlijk tussendoor een rallywagen bouwen. Kwestie van eens wat grotere vooruitgang te maken.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3595.JPG
Views:	4822
Size:	68.5 KB
ID:	23698   Click image for larger version

Name:	IMG_3596.JPG
Views:	13273
Size:	87.6 KB
ID:	23699   Click image for larger version

Name:	IMG_3597.JPG
Views:	2947