Thread: België - Japan
View Single Post
Old 04-06-2002, 14:20
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

triestig vertoon van de Belgen, of beter gezegd van Waseige, de openingsmatch van de belgen tegen een haalbare tegenstander met een opstelling om gelijk te spelen vind ik betreurenswaardig. hoe kan verheyen die geen technisch wonder is noch een snelheidsduivel, een verdediging uitschakelen. speel toch op zijn minst met twee echte spitsen of gewoon meer steun van het middenveld, met Mpenza op rechts dus ipv walem
ik snap ze niet
nu mag je het tegen tunesie gaan doen, wat de belgen niet ligt en is de match tegen rusland evenzeer belangrijk, terwijl we dan in feit allebei (belgie en rusland) zes punten moeten hebben, en dus moeten spelen voor de groepswinst
dikke zever
en als waseigen niet meer durft aanvallen dan mogen ze binnen twee weken terecht naar belgie terugkeren
als ge het alleen van stilstaande fases moet hebben, awel merci
dikke triestige bedoening vind ik het
en dan kunt ge zeggen chapeau omdat ze dan nog terugkomen van een 2-1 naar een 2-2, maar dat had in de eerste plaats nie mogen gebeuren
in feite zoals sennake al zei zijn we verloren, gelukje met een onterecht afgekeurde goal

mijn mening, ik moest het allemaal effe kwijt, teveul emotie

maarten

ps: heb wel af en toe dichtgelegen met de panelleden van de vrt, voor brusselmans