View Single Post
Old 23-11-2011, 22:20
franky rs franky rs is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by noorman View Post
ha,

ik heb hier een account aangemaakt, om de volgende reden:
samen met een maat, wil ik in 2012 voor het eerst naar de 24 uur van le mans...
wat doe je dan? je gaat info op het net zoeken! heb al wel eea kunnen vinden, zoals welke (tribune) plaatsen, campings. de prijzen voor kaarten en campings zijn nog niet bekend(volgens mij) maar de prijzen van 2011 heb ik wel kunnen vinden... heb je toch al een beetje idee... ik zit echter nog met wat vragen, dus na wat googlen ben ik hier terecht gekomen! ik zoek dus mensen, die er al eens ( of twee, of zestien keer) geweest zijn. vragen: volgens mij zijn kaarten voor tribune 21, tegen over het picomplex, de meerprijs van vier tientjes wel waard... bovendien groot scherm voor je neus.. of hebben jullie andere ideeen? is het bij mulsanne ook de moeite waard? dan de campings, met name op het infield. als we op tribune 21 gaan zitten, word het wss camping houx.. ik ben in het bezit van een sleurhut.. dit is een winter caravan.. goed geisoleerd, tegen kou, maar ook geluid. is deze camping te dicht bij het cicuit, word slapen dan nog wat? ook heb ik vragen over het beleid van de campings: als ik zelf te eten en te drinken meeneem, kan dat? of is het beleid daarin streng? kan ik ook een bbq meenemen? of is open vuur verboden? je ziet, veel vragen..... zijn er veteranen hier, die me van antwoorden kunnen voorzien?
hadden jullie nog tips, kom maar op!

alvast bedankt,

noorman
Hallo
Ik ga reeds 14 jaar naar de 24u en ik kan je wel wat tips geven,
voor tickets zullen de prijzen niet al teveel schillen met vorig jaar ik neem nooit een kaart voor een tribune het circuit is 13 km lang en er zijn zoveel plaatsen om naar de wagens te kijken dat je niet veel op jou tribune zal zitten
er staan veel grote schermen waar de race kan volgen ik vertrek vrijdagmorgen naar le mans en kom aan rond 12u dan ga ik naar een camping aan het circuit camping blue is al volzet van een week ervoor daarom staan wij op bausejour vlak aan de porsche-virage en op 15 min wandelen naar de hoofdtribunes op de campings zijn er wc en douches voorzien maar dat is ook alles geen elek, bbq is toegestaan open vuur niet en mooie ruime plaatsen er zijn ook wat supermarkten in de omgeving aan de hoofdtribunes (start) zijn er zeer veel shops en een groote foor je kan kijken naar de wagens van voor de chicane van de start tot ze aan het rechte stuk opdraaien als je dit traject gaat afwandelen zal je al zoet zijn want het is een flink stuk wandelen op het rechte stuk mag je niet kijken maar op het einde ben je in mulsanne daar kan je wel kijken maar is te bereiken met de wagen mooi punt waar je dan ook met de wagen naar toen kan is arnage nog mooier punt op alle twee staan er grote schermen en je kan ook rijden naar de porsche virage maar ik sta daar op de camping
hopelijk heb je iets aan deze info als er nog vragen zijn laat maar komen
Reply With Quote