Inmiddels ben ik ook begonnen met de body. Deze bestaat uit een lossen neus en een een groot deel voor de rest van de wagen. Op deze laatste komt nog een voorruit te zitten. Deze ruit is een zogenaamde vacuform. Op de eerste foto zie je deze ruit Nadat ik het overtollige materiaal heb weggehaald. Dit heb ik in grofweg 2 stappen gedaan; eerst met een schaar tot een paar millimeter van de gewenste rand weggeknipt. Daarna met een nagelschuur ding van de drogisterij voorzichtig weggeschuurd tot de gewenste rand. Omdat dit randje soms een beetje "rafelig" kan zijn heb ik die met micromesh nog wat bijgeschuurd. Het resultaat is dus zoals hieronder.
Normaal gesproken zou je deze ruit moeten vastplakken aan de body. Maar omdat ik denk dat je dan een lelijke plakrand zou kunnen zien ga ik 'm met rivetten vastzetten (zoals in het echt ook was). Op de foto hieronder is al te zien hoe ik dat gedaan heb. Met een klein boortje heb ik een gaatje geboord door de ruit en vervolgens meteen door de rand van de body heen. Later wanneer de body afgelakt is kan ik dan met de rivetten (van Tuner Model Factory overigens) de ruit vastzetten. Aan de binnenzijde zal ik deze met een druppeltje lijm vast zetten en het uitstekende deel verwijderen.