View Single Post
Old 30-01-2012, 00:30
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ondertussen loopt het herstel van Sheriff op wieltjes. Dit weekend enkele uurtje met zijn operatie en revalidatie bezig geweest, met dit als gevolg:

De raampartijen zijn hersteld. De zijramen dienden opnieuw geschratched te worden omdat er teveel schade aan de lak was. Vooraan (de ogen) is alles in orde. Achteraan zit een lijmspoor die er waarschijnlijk niet zal uit gaan of ik ga met schuursporen zitten...

De body werd uit de remolie gevist en gewassen met wat dreft. Waar nodig werden nieuwe gaatjes geboord en slechte stukken kregen wat plamuur over zich heen. Na het schuren volgden de primerlagen. De body staat nu uit te harden en morgen komt het wit van de deuren erop. Dinsdag wordt de body dan zwart gelakt en kan alles uitharden tot komend weekend. Dan gaan de decals gezet worden...

De lampglaasjes werden allemaal gereinigd, maar dat viel mee aangezien ze ooit werden gelijmd met houtlijm. Het rode zwaailicht en de rode knipperlichten op de kofferbak waren een ander paar mouwen. Het zwaailicht kreeg enkel een nieuwe strook BMF. De knipperlichten werden van 0 terug opgebouwd (zie foto's).

Voila. Het gaat vlotjes... Maar er is nog wel wat werk voorzien. De chrome-parts moeten nog gespoten worden. Ik moet nog een aanpassing maken voor die lange antennes. De curbfeelers moeten nog gemaakt worden en tot slot moet ik ergens nog aan luidsprekertjes geraken...

Grtzzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_9765.jpg
Views:	1369
Size:	102.0 KB
ID:	24335   Click image for larger version

Name:	IMG_9775.JPG
Views:	1385
Size:	115.8 KB
ID:	24336   Click image for larger version

Name:	IMG_9778.JPG