View Single Post
  #1  
Old 17-02-2012, 08:54
LST01 LST01 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2012
Location: Amersfoort
Posts: 10
Question Tameo, PM, goed te doen? En ook nog op de Namac?

Een goedemorgen iedereen,

Soms moet er wat afwisseling zijn binnen je hobby. Normaliter ben ik altijd bezig met de diverse vormen van plastic modelbouw (vliegtuigen, heli's etc) maar modelauto's vind ik ook nog steeds geweldig. En als je dan langs de diverse 1:43 sites komt (gdist43 bijvoorbeeld) en je ziet de kunststukjes, dan ben ik natuurlijk weer verkocht. (het feit dat een modelauto in de woonkamer ietwat meer geaccepteerd wordt dan een Su-27 flanker 1/32, speelt daar ook in mee ;-) ).

Om niet meteen weer gedemotiveerd te raken lijkt het mij goed met een kitje te beginnen die redelijk te overzien is. Zelf dacht ik aan een van de oudere Ferrari's 166 van Tameo (TMK 027). Wel de nodige detail, maar goed te doen denk ik. Het liefst ga ik natuurlijk voor de PM Mercedes W196 (aantal in de Gallery gezien) maar die zal lastiger te vinden zijn.

Morgen is als ik mij niet vergis de Namac beurs. Weten jullie of er een aantal standhouders zijn die PM en/of Tameo kits verkopen? Ik ga er in ieder geval in de ochtend heen.

Groeten en bedankt!

Laurens
ESM -
Reply With Quote