View Single Post
Old 21-02-2012, 17:53
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Nu decals tekenen erg populair aan het worden is , wou ik er ook aan beginnen voor den deze hier... Ik wou nog niet meteen te gek gaan doen en ik begon dan maar met de kleinste eerst: de nummerplaat.

Maar de zin was meteen groot om verder te doen. Nadat ik deze morgen de achterzijde van de trailer afwerkte ben ik dan toch maar begonnen. Ik nam enkele screenshots en zocht een hoop foto's en referenties zodat ik nadien de gekke bui van de Fiat niet meer moest herhalen

En kijk, een 5-tal uur later zijn we klaar. Ik vertrok vanuit een screenshot, paste die aan, voegde wat logo's toe om de povere screenshot bij te werken en uiteindelijk ben ik geraakt waar ik wou. Hopelijk lukt het me om die netjes te printen. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Binnenkort een proefje doen...

Hiermee startte ik:

Het eindresultaat:

Op naar de zijkanten dus... Maar niet meer vandaag. Heb er even genoeg van. Ik heb wel de oplossing gevonden voor de grote decal: gewoon in stukken want ik vond ook enkele foto's waarop duidelijk lijnen te zien zijn op de trailer. Hierbij een voorbeeld:

Grtzzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Nummerplaat Red.jpg
Views:	1200
Size:	28.2 KB
ID:	24503   Click image for larger version

Name:	Decal nummerplaat trailer.jpg
Views:	1858
Size:	37.2 KB
ID:	24504   Click image for larger version

Name:	Decal Trailer back bis.jpg
Views:	1917
Size:	78.8 KB
ID:	24505   Click image for larger version

Name:	LightningMcQueenHauler bis.jpg
Views:	1801
Size:	108.5 KB
ID:	24510  

Last edited by Loeten; 22-02-2012 at 10:21.
Reply With Quote