View Single Post
Old 13-05-2012, 11:10
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Hey Andy, jou werp ik zeker geen steen.
Wat jij de laatste jaren in elkaar hebt gestoken is prachtig maar vrij rijden van 25 of 50 koerswagens daar heb ik echt geen boodschap aan.
Dat ze jou gevraagd hebben is natuurlijk leuk voor jullie maar het zal de motivatie niet omhoog brengen bij mij en vele bk's.
Ik heb het reeds meerdere keren gezegd en geschreven: ze hadden beter geen kampioenschap meer opgestart en al hun tijd gestoken in 2013 om met een volwaardig kampioenschap terug op te starten.
Want wat gaat er starten dat weekend, hoeveel wagens gaan er starten in die 3 races, hopelijk geen 10 of 15 auto's voor een 3 uren races, dat is echt slaapverwekkend. Ik hoop dat ik mis ben hierin.
Wat de meeste mensen willen zien is volle startvelden en lekkere deur aan deur gevechten, echte koersen dus!
Maar ik ga er in ieder geval zijn op zondag en tijdens jullie vrij rijden zal er iemand van onze ploeg naar de Koster gaan om lekkere frietjes met bijhorende worst, die we gaan verorberen op post.

PS : Ik kan me vergissen maar ik heb opgevangen dat de parking zondag blijkbaar 10 euro kost, dus blijkbaar niet helemaal gratis voor zij die met de auto komen.
Reply With Quote