Aan zagers en klagers geen gebrek blijkbaar, precies een bende oude wijven...vroeger waren autosportfans nog echte 'venten' die bbq's aanstaken langs het circuit en hele dagen en nachten konden lullen over 'otto's', de geur van rubber of benzinedampen en op t einde scheel keken van naar de 'schoon madammen' te 'loenzen' iplv naar de voorbijscheurende racekarren. ;-)
Verman jullie en help van de autosport terug iets "leuks" te maken zonder er alleen maar over te zeiken! Zo vermoeiend allemaal...
Misschien zou het plezanter zijn als iedereen al die verloren energie in iets positiefs zou steken. Welke verstandige mens gaat er nu ooit nog komen kijken als hij dit allemaal leest...Het is om depressief van te worden.
Er gaan volgende weekend meer auto's aan de start staan dan de afgelopen 3 jaar in de Belcar...en het zal uiteraard allemaal niet perfect zijn en naar ieders goesting. Maar geef het wat tijd en misschien kunnen we de glorie jaren van de Belcar (oude versie) of de Carglass Cup nog terugkrijgen.
Ik mis hier (en niet alleen hier) het enthousiasme van vroeger. Toen was elke nieuwe inschrijving een reden tot gejuich op dit forum en kregen de teams en piloten de nodige positieve aandacht. Nu is pessimisme een 'sport' geworden. Het leven is nog zo aangenaam als je een beetje meer lacht...zelfs in tijden van crisis ;-)
Steek de schuld niet op een ander, want of je lacht of niet bepaal je nog altijd zelf.
En wie weet komen al die schoon madammen dan ook wel terug en kunnen we de zondagavond terug een 'aspirinneke' pakken tegen de schele koppijn!
Allez, ge kunt beginnen met mijnen bak vol te laden en uwe gal te spuien over mijn gezever...ik wacht met de GLIMLACH en nen dikke pens op den bbq!
|