Quote:
Originally Posted by TTke
Er gaan volgende weekend meer auto's aan de start staan dan de afgelopen 3 jaar in de Belcar...en het zal uiteraard allemaal niet perfect zijn en naar ieders goesting. Maar geef het wat tijd en misschien kunnen we de glorie jaren van de Belcar (oude versie) of de Carglass Cup nog terugkrijgen.
Ik mis hier (en niet alleen hier) het enthousiasme van vroeger. Toen was elke nieuwe inschrijving een reden tot gejuich op dit forum en kregen de teams en piloten de nodige positieve aandacht.
|
Laten we inderdaad hopen dat we terugkeren naar de good old days. Eind jaren negentig was de Procar reeds overleden, de Belcar floreerde in GT's en Toerisme. Deze nieuwe opzet van de BRCC lijkt daarop. Achteraf gezien was de start van de BT(ouring)CS de eerste steek tussen de ribben van de Belcar. Wat deden Porsches destijds in de BTCS?
Eerlijk gezegd ben ik wel van mening dat 2013 een beter startmoment was geweest dan deze geforceerde stap in 2012. Je krijgt maar eenmaal de kans voor een eerste indruk.
Wat betreft het eerste weekend? Op zaterdag motorsportschool en skylimit door de weekploeg, op zondag BRCC door de NKBK (als we naar de oranje mannetjes kijken).
Let wel, ik heb geen kritiek op Skylimit en motorsportschool.