View Single Post
  #1  
Old 04-09-2012, 21:52
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
1/24 Revell AMG Mercedes C Klasse DTM 2009

Hallo iedereen,

Hier ben ik dan met het vierde model dat ik dit jaar heb afgewerkt. Het gaat hierom de Mercedes DTM 2009 van Revell. Het model werd volledig OOB gebouwd met uitzondering van een vervang decal set van Reji. Ik heb ipv de Schumacher versie de Spengler versie gemaakt. Ik heb ook enkele carbon accenten gelegd aan de buiten kan, omdat ik geen idee had hoe de binnenkant eruit zag. Het kleur is van Zero Paints(Mercedes GP Petronas silver), omdat ik vond dat dit het best paste bij deze wagen. Het gaat hierom een AMG versie en volgens mij heeft de Mercedes GP ook een AMG versie. Nadat ik dit kleur had aangebracht, heb ik er enkele lagen Halfords clear op gespoten met de bus, daarna werden de decals aangebracht en omdat de wagen een satijn afwerking heeft, heb ik over de decals enkele lagen Gunze Semi Gloss vernis overgezet. Op zich ben ik redelijk tevreden over deze bouw, alhoewel de kleur erg moeilijk te spuiten was. De afwerking kan natuurlijk altijd beter, maar al doende leert men. Er zitten dan ook enkele foutjes in. Anyway hier zijn enkele foto's van het afgewerkte product. Let wel, het is en blijft een Revell, dus geen Tamiya kwaliteit. Veel kijkplezier:

















Mvg,
Lesley