Nu de Peugeot 206 WRC van Grönholm afgewerkt is, werd het tijd voor een volgende wereldkampioen. De keuze viel op een Lancer van Mäkinen: de evo IV waarmee hij in 1997 wereldkampioen werd. De doos is er eentje van Hasegawa en volgens de decals en box-art bouwen we de versie van tijdens de Catalunya Rally. Hier haalde Tommi zijn allereerste tarmaczege...
De doos:
De echte wagen tijdens de rally van Catalonië:
Maar toen begon het... Ik had de doos mee naar de beurs in Parijs. Remember de foto's waar ik aan het bouwen was terwijl de anderen stonden te drinken...?

Welnu; dit is de reden... Deze doos is gewoon dezelfde als die van de Rally van Finland. Alleen zitten er andere velgjes bij, maar die zijn way too small... Dus ging ik op zoek in de spare box... En ja hoor, ik had er nog van een Peugeot 206 WRC. Perfect, maar zonder bandjes... Bij Domino haalde ik nieuwe maar dat zijn straatbanden en het valt teveel op. Uiteindelijk heb ik bij een setje van Renaissance de bandjes gepikt...
Tijd om er dan aan te beginnen... Ik had al nieuwe velgen maar de originele remschijven daarop trokken nergens op. Die heb ik dan maar vervangen door een setje uit de spare box. Ik weet niet meer van welke wagen ze zijn...
...