Hoi Hoi,
Hier ben ik dan met de eindfoto's van de lancia. Ik ben vol goede moed begonnen aan deze kit en kocht een PE setje om wat extra's te kunnen toevoegen aan de wagen en ik bracht kabels aan op de motor en plaatste wat extra materiaal (zoals een oliereservoir). Ik wilde natuurlijk de motor vrij kunnen bezichtigen dus maakte ik de motorkap los van de body. Natuurlijk liep er bij het plaatsen van de scharnieren wat mis ( de pinnetjes braken af en de scharnieren konden niet makkelijk draaien dus braken ze af van de body). Zodoende kan ik de motorkap nog niet plaatsen op de body zelf en ligt deze nu naast het model. Geen mis zicht maar in de toekomst los ik dit wel nog op.
De kit is mooi gedetaileerd en was leuk om te maken. We hebben weer heel wat bijgeleerd over wat ik misschien nog eens moet oefenen ( kleuren van de pannellines ) en wat ik in de toekomst misschien nog beter weglaat.( wegens teveel geprutst en daardoor grote kans dat het model verknoeid geraakt).
Toch ben ik blij met het model. In de kast staat het mooi samen op de plank met de Audi Quattro.
Geniet van de foto's van het model waarmee Walter Rörhl in '83 de monte carlo won en zijn teamgenoot de tweede plaats wegkaapte voor Audi.
En samen met het andere model is de mijn Groep B collectie een tweede wagen rijker.
De motorruimte lijkt misschien wat slordig geverfd maar dat komt door dat ik deze wat vuiler en stoffiger heb gemaakt. Alleen toont het op de foto iets meer schijn erin dan in werkelijkheid.

Tips en commentaar zijn altijd welkom.
Tot de volgende