De referentiefoto's van Senna's kart tonen ook aan dat de uitlaat aan de kart verbonden zit via een aantal spanveren, en dat de uitlaat ook via kleinere veertjes aan de motor verbonden zit. Om dit te kunnen modelleren moest ik één van de flenzen van de uitlaat vervangen door een nieuwe en grotere (rode pijl). Daarna heb ik de grote opening opgevuld onderaan de uitlaat met plasticard (gronen pijlen). Tenslotte heb ik een metalen beugel gescratcht waarin de uitlaat rust, samen met 2 spanveren die er mooi over passen. ook de kleine veertjes die de uitlaat tegen het spruitstuk houden heb ik al voorbereid. (blauwe pijlen)
Ik durfde de kleine veertjes niet dryfitten omdat ik bang ben dat ze niet meer te verwijderen zijn eens ze op hun plaats zitten, maar de uitlaat met de grote spanveren werden wel gedryfit.
Tenslotte heb ik ook de remleidingen gescratcht, de remcilinders en de remblokken (rode pijlen). I denk hiermee het einde van de voorbereidingen bereikt te hebben zodat ik kan beginnen met het aanbrengen van de nodige kleuren...