View Single Post
Old 27-05-2013, 16:53
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular

Daar de stoeltjes lichte lakschade hadden opgelopen tijdens het manouvreren in de kooi, en bijstippen niet mooi is, wegens afwezigheid van structuur (tenco), heb ik besloten deze te ontlakken en te herspuiten. Dit is inmiddels gebeurd en heb dan ook het interieur terzijde gelegd.
Dus dan maar de bodies.

Hierin werden alle gaten uitgeboord en ook de resinonderdelen gemonteerd voor de opbouw van de nieuwe achterzijruitjes.
Met vooraan gaatjes voorzien voor de schroeven van de lichtbak en onderaan ook voor de revetten van de lip onder de bumper. (liefst 19 exemplaren per auto)

Langszij de gaten voor de poten waar hij op steunt tijdens de service, alsook enkele gaatjes op het lapje op het achterspatbord, lichtjes ingeboord. (moet wel goed kijken)
Hier ook het resinonderdeel te zien voor de achterzijruit.

Hier is ook te zien dat de klinken verwijderd werden, maar deze oefening heb ik maar eenmaal gedaan, omdat dit zeer moeilijk is om het gat een beetje degelijk af te werken. Bij de Ten Brincke Fiesta zijn de klinken wit op een blauwe achtergrond, vandaar deze oefening. Bij de VanLoon zijn de klinken in dezelfde kleur als de wagen, nl. oranje. Dus die laat ik zitten.
Achteraan 2 gaatjes onderaan, waarin slotjes gemonteerd worden.

Tenslotte nog een beeld van het resinonderdeel langs binnen.

Dit onderdeel zorgt voor een verdikking binnenin de body, dat gevolgen heeft voor de montage van de zijpanelen van het interieur!!!
Uitleg in de volgende post.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_3262.jpg
Views:	1425
Size:	81.6 KB
ID:	27706   Click image for larger version

Name:	100_3263.jpg
Views:	1430
Size:	107.0 KB
ID:	27707   Click image for larger version

Name:	100_3264.jpg