Even een (korte) update..
Ik heb wat kunnen doorwerken aan het interieur en het is dan ook eindelijk af.
Er was al eerder een rolkooi gemaakt maar na inspectie bleek dat deze niet ver genoeg naar voren kwam. En eerlijk gezegd, hij zag er ook wat te hoekig uit..
Dus met volle moed maar opnieuw begonnen en het resultaat is naar mijn mening al stukken beter.
Er zijn niet zo veel foto's van het bouwproces want ik wou niet te ver vooruit lopen. Meeste foto's die ik al online heb gezet zijn namelijk niet meer van toepassing omdat het toch al weer veranderd is. En zo kan je blijven foto's nemen natuurlijk.

Daar heb ik besloten om enkel nog foto's te plaatsen als ik 100 procent zeker was dat het niet meer verandert.
Maar goed, het volgende is dus allemaal gebeurd:
Volledige interieur werd gescratched. Iets wat ik nog nooit eerder had gedaan.
Een oude Subaru heeft voor onderdelen gezorgd, zoals de stoelen, de handrem en de versnellingspook.
Er werden 2 stukjes traanplaat chroom gespoten en gelijmd voor de stoelen.
De riempjes werden zelf uitgesneden en bevestigd met PE haakjes.
Het dashboard is het originele die iets aangepast werd. Zo kreeg het een rally stuurtje, een nieuw middenconsole met wat kabeltjes, een klokje die gemaakt werd van een spiegeltje en wat plastic sheet. En tot slot een nota boekje.
De voorruit werd ook nog afgeplakt en wit gespoten om een zonneband na te maken.
Ik moet zeggen, het is een hele klus geweest maar ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ook al is het niet 100% treffend met de realiteit.
Sowieso is het lastigste al achter de rug, en kan ik me gaan bezig houden met de body.
Die staat in de primer en moet dus enkel nog gespoten worden in het blauw.
Daarna moet de witte streep er nog in en de bordjes voor de nummerplaten moeten nog gemaakt worden.
De raamrubbers zijn dan normaal gezien het laatste wat ik nog moet doen aan deze build.
Maar goed, genoeg gezeverd. Hier zijn wat pics.