View Single Post
Old 27-12-2013, 12:26
Jens's Avatar
Jens Jens is offline
De Paddock Rookie

Hoi,
Alvast een prettige kerst voor iedereen en voor heel binnenkort een goed einde jaar en gelukkig nieuwjaar.

Korte update:

De spoiler kreeg zijn carbon rond zich. Is voor mij de eerste keer dat ik carbondecal gebruik. Beviel mij zeer goed en met wat warmte van de haardroger bekwam ik een heel mooi resultaat

En met het merk erop :

En dan moest ik natuurlijk nog ergens iets doms doen met mijn model. Van in het begin liep deze bouw fantastisch goed. Ik behaalde een mooi resultaat en deed daarom ook heel rustig verder. toen ik de rubbers op het dak wilde schilderen had ik het lumineuze idee om deze af te plakken. Toen ik de tape weghaalde bleef er ook een stukjes decal hangen aan mijn tape. Nochtans verniste ik over de decals geen maarja. Is niet de eerste keer dat ik zo een decal verlies. Alleen stom dat het op het dak is.

Mijn zin om de wagen verder af te werken die dag was in een klap weg. Maar goed. Een paar dagen later en de frustratie is weg...Er werden nieuwe decals besteld zodat ik deze op het dak kan vervangen en opnieuw een laagje lak erover. Eenmaal dit gedaan is kan de vooruit en zo erop geplaatst worden en kan de body over het onderstel geplaatst worden.

Bij de volgende update zullen het de eindfoto's zijn

Grtz en een goed eindejaar

Jens

Coming up build:
- Audi quattro A1
- Audi quattro sport (restauratie)
- Audi quattro S1
Reply With Quote