View Single Post
  #2  
Old 09-05-2014, 21:32
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Onderaan was de witmetalen basisplaat een beetje te kort, wat met wat plastic strip opgelost werd.



De plastic strip aan de achterzijde van de cowling zal blijkbaar nog wat extra putty kunnen gebruiken, de naad is nog te zichtbaar. Let ook op de metalen bevestigingspinnen die ik gebruikt heb om de standaard pinnetjes te vervangen.



Rechts heb ik dus zoals gezegd wat plastic strip moeten toevoegen, en de resin bevestigingspinnen werden ook vervangen door metalen exemplaren.



De achterspoiler werd vervolledigd met een plasticard stukje dat niet in de kit voor handen was. Dan werden de PE eindplaten en de Gurney flap bevestigd. Deze laatste dient metaalkleur te blijven, dus heb ik ze gemaskeerd met BMF.



De steun onder de achterspoiler werd meteen ook maar vastgekleefd om gemakkelijker de boel te kunnen vasthouden. De resin bevestigingspinnen werden ook hier verwijderd en vervangen door (echt werkende) boutjes van Knupfer.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1974_mclaren_m23_05.JPG
Views:	544
Size:	470.7 KB
ID:	29616   Click image for larger version

Name:	1974_mclaren_m23_06.JPG
Views:	538
Size:	435.1 KB
ID:	29617   Click image for larger version

Name:	1974_mclaren_m23_07.JPG
Views:	544
Size:	416.9 KB
ID:	29618   Click image for larger version

Name:	1974_mclaren_m23_08.JPG
Views:	521
Size:	453.7 KB
ID:	29619   Click image for larger version

Name:	1974_mclaren_m23_09.JPG
Views:	540
Size:	238.8 KB
ID:	29620  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 09-05-2014 at 21:37.
Reply With Quote