View Single Post
Old 12-06-2002, 21:54
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Inderdaad, dit gaat net iets te ver. Da zand zie ik nog zittten, maar wie gaat da opruimen.
Lol, het was uiteraard maar een grapje... maar euhm... er bestaan ook stranden met steentjes he; we vullen dan gewoon de pitbox met de gravel die de clio opschept :-))

Quote:
panelen, om die stomme beton weg te steken, da hebben we eerst en vooral nodig.
De provincie Antwerpen heeft bijvoorbeeld een 'uitleendienst' waar Antwerpse verenigingen/clubs/etc.. aan extreem lage prijzen materiaal kunnen huren (eerder symbolische bedragen); waaronder ook van die tentoonstellingspanelen waar je met velcro vanalles aan kan hangen.

De Antwerpse uitleendienst is in dit geval uiteraard niet van toepassing; maar er zijn ongetwijfeld nog dergelijke uitleendiensten in België... Waar zijn jullie juist 'gevestigd'? Zulke tentoonstellingspanelen zijn zeker niet zeldzaam, dus dat moet te vinden zijn.

Ik weet er een heleboel staan bij ons op de sterrenwacht (ja, ik heb een sociaal leven ;-)) maar die zijn in de zomervakantie constant in gebruik vanwege tentoonstellingen. :-( Ik zal echter eens horen waar die panelen vandaan komen en hoeveel zo'n dingen kosten.
Reply With Quote