Stand van zaken:
- de versnellingsbak en motorblok kregen een lichte wash met Lifecolor verf. Ik heb hiervoor Dirty Black gekozen uit het setje 'Black and Rubber shades'. Waarom deze verf ipv olieverf? Zomaar, ik wou het gewoon eens uitproberen. Deze verf is op waterbasis en hij laat zich ook zeer eenvoudig verdunnen / mengen / aanbrengen. Ik ben er wel tevreden over.
- de benzineleiding is aangesloten aan de carburatoren. De beide bouten aan de uiteinden heb ik vervangen door ééntje uit messing voor het detail.
- de inlaatkelken heb ik ook aangebracht. Ik had die eerst gemonteerd en ik wilde de venturi's nadien toevoegen, maar dat bleek niet zo'n goed idee. De venturi's lieten zich niet zo makkelijk zakken in de kelk omdat de lijm aan de voet van de kelk ze op verschillende hoogte tegenhield. Ik heb de kelken dan opnieuw verwijderd, de venturi's in de kelk gelijmd en dan de kelk opnieuw gemonteerd. Is wel een frustrerend werkje, die kelken.
Opmerkingen / vragen? Laat maar komen.