View Single Post
Old 14-06-2002, 12:18
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Tja, de beste stuurlui staan aan wal zou ik zeggen. In plaats van bij het minste kritiek te leveren, zou men er beter aan doen van de trainer sereen z'n werk te laten doen en niet telkens zogenaamde experts commentaar te laten geven die vaak nergens op slaat. Waseige staat daar niet voor niets; hij beschikt over een jarenlange ervaring. Dat zijn relatie met de pers verzuurd is, is deels aan hem te wijten, maar diezelfde pers schepte er vanaf dan een hemels plezier in hem af te breken.

Iedere voetbalfan heeft wel z'n mening klaar over hoe het beter kan / moet, maar in plaats van positieve zaken te belichten (misschien waren er nauwelijks, best mogelijk, heb geen enkele wedstrijd van de Belgen gezien), doet men niets anders als afbreken.

Ik ken nauwelijks iets van voetbal, maar heb ten minste mijn mond gehouden over Waseige. Hij zal wel weten wat hij doet en waarom hij bepaalde keuzes maakt. Dat de spelers er tegen Tunesië niet veel van bakken, is zeker niet alleen zijn fout.

Ik bedoel ook precies wat Fordje hierboven typte. Gisteren op het einde van Shuuto had Huybrechts nog wat commentaar, wel die man zal vandaag ook wel weer de eerste geweest zijn om half gek te worden. Eerst schildert hij Waseige af als iemand die geen verstand heeft van voetbal en nu is alles weer vergeten en vergeven. Daar krijg ik iets van. Journalisten in de krant (De Morgen in mijn geval, in andere is het vermoedelijk nog wat erger) idem dito; ze huilen veelal mee met de wolven in het bos.

Last edited by Mario; 14-06-2002 at 12:25.
Reply With Quote