tja, het feit dat men gekwalificeerd is voor de 1/8 ste finales is zeer mooi en goed, maar...
Als onze verdediging zo gaat acteren tegen Brazilië gaan we wat potten tegen krijgen, Van Buyten? superspeler (allé voor op de bank te zitten toch), niks tegen diene jongen, kan best wel een goeie voetballer zijn maar ik dacht dat positiespel toch wel vrij belangrijk is als je niet echt snel bent, De Boeck kan niet alles hé... Walem? goeie speler als de Belgen goed spelen, maar eens de Russen wat beter in de wedstrijd zaten zag ik hem niet meer, ik ben mss wat te kritisch maar ik weiger mee te lopen in dat ineens euforisch gedoe, Tunisië was zeer slecht, Japan kon veel beter, en tegen de russen hadden we het geluk aan onze kant, niemand de elleboogstoot van Wilmots gezien? (waar nb die vrije trap en het 1ste doelpunt uit voortkwam)
Ik zou voorstellen aan Waseige, smijt Van Buyten uit de ploeg en trek Simons naar achter.
Mijn ploeg;
De Vlieger
Peeters - De Boeck - Simons - Van Kerckhoven
M'penza - Vanderhaege - Wilmots - Goor
Verheyen - Sonck
Voila en nu hopen dat we niet afgaan tegen Brazilië, want die mannen zijn (spijtig genoeg) dik in vorm...
|