View Single Post
Old 22-07-2016, 13:47
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!

Quote:
Originally Posted by gert mertens View Post
Hej,
nu even geen update aangaande het model.
Maar een vraag naar "de volgers" toe.
Persoonlijk verbaas ik me erover dat telkens zoveel mensen de berichten lezen...
(deze post zit al over de 900 'views' en elke dag wordt het meer en meer bekeken,soms tot over de 100 keer per dag)
Voor mezelf is er een engagement aangegaan dat ik SBS-pics van begin tot einde post...en daaraan ga ik voldoen.
Maar het aantal "reacties" is uitgezonderd van écht een paar mensen bedroevend laag hier op de Paddock...
Terwijl er wel dingen verschijnen op FB van mensen die ik ken... (en zeker begaan zijn met het onderdeel "cars" van onze hobby)
Versta me niet verkeerd, ik vis niet achter reacties ,wat heb ik trouwens aan "waaaaw" responses...
Enkel... een tijd geleden was dat hier op de paddock wel anders.
Interactie tussen de bouwer en het publiek leiden enkel tot een beter resultaat !
(en dat geldt niet enkel voor dit topic !!!!)

Jullie hebben een formidastisch forum,gebruik het !!!
(en start nu geen eindeloze discussies maar DOE iets)

P.S. Sorry gasten, het moest effe van men Hart...
P.S. 2 indien ongepast moderators, gelieve dan dit te verwijderen,no hard feelings.

Grtz,
G
Je hebt (helaas) helemaal gelijk, er wordt niet zo veel gepost of gereageerd hier. Ik kan alleen maar gissen naar de redenen hiervoor. Ik ben het met je eens dat "men" tegenwoordig liever hun bouwsels op FB lijkt te willen zetten dan hier op het forum (ook leden!). Waarom weet ik niet, misschien omdat het daar makkelijker is om "likes" (of "waaaw's") te scoren? Even voor de duidelijkheid, dat is geen kritiek op wie dan ook, alleen een interpretatie van mijn kant. Overigens ben ik ook van mening dat beschrijvingen van bouwsels op FB al vrij snel niet meer terug zijn te vinden (itt tot een forum), wat eigenlijk erg jammer is als je ze later nog eens wil teruglezen om te kijken hoe iemand iets heeft opgelost (wat ik zelf regelmatig doe).

Er zijn vast ook legio andere redenen; zo zelf heb ik de laatste tijd uberhaupt niet zo veel gebouwd omdat mijn aandacht naar andere zaken ging en zo hebben anderen vast ook hun eigen redenen.

Wat de redenen ook zijn, je kan (of wil) niemand dwingen om hun builds hier te beschrijven.... Het is ieders eigen afweging.

Maar goed, jij geeft met deze build wel het goede voorbeeld

Tim

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote