View Single Post
Old 17-06-2002, 18:43
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Pas maar op voor Duitsland.
Ze hebben dan nog niet de ideaalste indruk gelaten, toch telt dit allemaal niet mee. Iedereen zit in de kwartfinale.
de duitsers hebben amper 1 goal tegengekregen, en daar ligt hun enorme kracht. Combineer dat met scherpschutter Klose en een luxe-bank met oa Bierhoff, dan is er nog een serieuze groeimarge.
Duitsland heeft zelden op een WK een superindruk gelaten, toch wonnen ze al een paar keer ... watch them ... zet ze maar als topfavoriet. Het is niet voor niets dat Duitsland met Leverkusen en Bayern München telkens een ploeg in de finale van de Champions League hadden.

Brazilïe, Spanje en Engeland hebben ongetwijfeld het meeste individuele talent. Brazilie en Spanje hebben als team nog niks laten zien. Omwille van hun talent kunnen ze echter altijd een match beslissen, dus blijven ze bij de favorieten.

Italië ... ook veel talent, toch zegt het gevoel me dat ik weinig geloof in Italië. Het zijn allemaal wereldsterren, toch zijn ze vaak zo inefficient

Korea en Japan
==> schrijf ze nog niet af, vooral Korea nog niet. Van druk is er volgens mij juist geen sprake meer. Ze hebben bereikt wat ze moesten bereiken. Nu hebben ze niks te verliezen. Bovendien hebben ze het thuisvoordeel (een massa supporters), een klimatologisch voordeel (ze zijn gewoon aan die drukkende hitte) en een fysiek voordeel. Ze hebben Misschien wel voetbaltalent minder, maar ik zie een van de 2 de halve finale wel halen. En vanaf dan kan alles.

USA ==> kwartfinales zal wel end of the line zijn zene ... Een mooi team, maar sprookjes blijven niet duren.