View Single Post
Old 22-06-2002, 00:58
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

aan Fordje

de kleuren wijzig je in het configuratiescherm van deze active desktop, zoals hier getoond.

die stroke color en fill color duiden op de kleur van de layer. Je kan deze kleuren aanpassen door de hexadecimale kleurcode aan te passen. Voor de specifieke kleurcode van een bepaalde kleur kan je best een programma a la photoshop of paintshoppro gebruiken.

de werk-balk is enkel in windows XP aan te passen. tenzij je programma's gaat gebruiken die je windows kunnen skinnen.

aan Finish

Ok het is misschien niet ideaal, toch is het zeker en vast niet slecht gemaakt. Als je het enkel gebruikt voor MSN kan je evengoed de msn-plugin gebruiken. Dit heeft echter veel meer potentieel ... ik zou bv een tracker kunnen bijschrijven die depaddock in het oog houdt.

Bovendien had ik absoluut niet verwacht dat dit een zo grote impact zou hebben. Hetgeen begon als een voortbreien van mij op een bestaand iets (op een slaapverwekkende dag tijdens de examens) is uitgegroeid tot dit. Na een posten van elkaars desktop's was plots iedereen geinteresseerd ...
Je moet het niet installeren als je niet wil

airco