Quote:
Originally posted by FastFons
Ik vind toch dat je de afgekeurde doelpunten van spanje anders moet bekijken dan bv deze van italie of belgie. Bij de spanjaarden werd er namelijk telkens al gefloten voordat de bal binnengekopt werd, je kan dus niet voor 100% spreken van een afgekeurde goal, er werd (misschien onterecht) gefloten maar wel op voorhand, wie zegt dat alle spelers nog wel doorgingen op de bal? Bij italie en belgie lag de bal al in de goal toen ze afgekeurd werden.
Bovendien vond ik korea buiten vandaag toch zeer goed voetbal brengen. Maar volgens mij wordt Duitsland WK, ze hebben nog altijd maar 1 goal binnen en scoren toch relatief makkelijk. Die klose is een beestig goede centrale man, kan echt met een versnelling of splijtende pas het verschil maken.
ma das mijn mening natuurlijk
Grtz
FF
|
Z Korea goed voetbal? 11 man die constant gelijk kiekens zonder kop over een veld hollen, ze hebben wat basistechniek en de hand van Hiddink is duidelijk te zien, maar goed voetbal? toch niet zenne, alle goed voetballende ploegen liggen eruit, Argentinië, schitterende spelers die een stukske kunnen sjotten maar geen echte ploeg, Portugal van 't zelfde alhoewel die er blijkbaar altijd in slagen op een rare manier uit het tornooi te verdwijnen (die rooie kaarten altijd

) Spanje, als die willen hebben die een deftig ploegske die kunnen voetballen, en der zijn der nog zenne... Maar wie staat er in de 1/2 finale? Duitsland; kleurlozer voetbal bestaat er niet, Z Korea; enkel en alleen omwille van het thuisvoordeel, Brazilië; individueel talent, en Turkije is mss de enige ploeg die al iets laten zien heeft... maar dan moeten ze dienen Hakan Sukür toch op de bank laten zenne, zo ne sukkelaar...