Quote:
Originally posted by sledge
Foto os fake volgens mij, die staan al lang op het net, en op de williams site staat 4-7-02 NEW Livery:
|
Op 28 september 2001 schreef ik volgende tekst op dit forum,
Mogelijk meer $$$$ voor BMW-Williams
De mogelijkheid bestaat dat het F1 team van Frank Williams reeds het komend seizoen een nieuwe hoofdsponsor heeft. Momenteel siert het logo van technologie reus Compaq de zijkant van de Williams bolide. Maar na de overname van concurrent Hewlett-Packard voor 25 miljard Dollar zou dit ook gevolgen hebben voor het sponsor contract. Het zou niet logisch zijn om nog een dure reclame actie te starten als in de loop van het jaar 2002 de firma Compaq van de markt verdwijnt. Compaq was zins 2000 hoofdsponsor van het team met een overeenkomst van 50 miljoen D.Mark jaarlijks en dit tot en met 2004. Het logo van Compaq (rood-wit) moest aangepast worden op de BMW-Williams naar blauw-wit, wat het sponsor bedrag gevoelig deed dalen. Maar dit probleem zou door de overname van Hewlett-Packard opgelost zijn. De logo kleuren van “hp” (blauw-wit) komen overeen met de opmaak van de BMW-Williams. Wat zich in de F1 vertaald in meer sponsorgelden. Jammer voor Jaguar en Jorden want zij zullen enkele $ mislopen vermits “hp” daar een kleinsponsor was.
RJ
Van Airco kreeg ik dit antwoord
"Mooie uitleg !! maar das zulk koffiedik kijken ??.
9 maanden later is het dan op dit zelfde forum plots wereldnieuws !!!!