View Single Post
Old 28-06-2002, 17:08
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat "wij", De Paddock, voor een stuk mee verantwoordelijk zijn voor de 2de zits van een aantal members
Wat niet betekent dat ik die herexamens ga doen natuurlijk
In elk geval succes gewenst aan alle 2de zitters, en proficiat aan alle geslaagden!
Klopt enigzins wel Sennake, maar ( en ik weet het uit eigen ervaring) je mag met vanalles bezig zijn en je engageren voor wat je wil; het is diegene die de examens af moet leggen die zijn grenzen moet stellen en niet diegene of datgene waar je je voor engageert.(enkele mensen weten wel wat ik bedoel, we hebben het daar al uitgebreid over gehad).

Ik heb ook in de situatie gezeten dat ik liever met jeugdwerking bezig was dan met studeren; de gevolgen waren ook bij mij 2° zit. En ik verzeker je, dan is de lol van het amusement in juni er snel af en vervloek je jezelf.

Maar ondanks dat alles wens ik alle 2° zitters een prettige (blok)vakantie. Denk eraan laat liever even iets prettig liggen,daar heb je later meer voldoening aan. Er komen nog zomers en er zijn nog veel races en ontmoetingen. En september is ook het eind van de wereld niet.

Voor de 1° zitters , ook prettig verlof en proficiat voor de volharding.

En voor jou, ook proficiat!
Je bent nooit te oud om te leren (al kan ik me voorstellen dat zoiets niet echt voor de 'lol' gedaan is).
Reply With Quote