Momenteel hebben we een optie van 2 piloten om deel te nemen op onze wagen. Eigenlijk is het allemaal zo een beetje misterieus met sommigen. Ze zitten vollop in de onderhandelingen met bepaalde teams zeggen ze en als je dan die teams aan de lijn hebt weten ze van niets. Is dat nu zo iets speciaals om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen met wie je gaat rijden en voor welk bedrag. Nu draaien sommigen maar wat rond de pot en beseffen ze eigenlijk nie met wat ze bezig zijn. Sommigen zijn eerlijk en zeggen gewoon dat ze niet over de nodige budgetten beschikken, deze mensen heb ik eigenlijk nog het liefst. Anderen heben dan weer intresse, zeggen dat ze gaan weer bellen en hoor je natuurlijk in de verre verste niet meer. Doen die mannen zo ook zaken priv้ ?
Ik hoor langs alle kanten bedragen vernoemen waar wij waarschijnlijk 20 jaar van koersen maar als je dan 3718 vraagt om een 24 uur mee te rijden moeten ze allemaal eens met hunne sponsor gaan praten.
Ik heb me lang kunnen inhouden om dit hier te posten maar nu moest het er uit. Veel bla bla bij sommigen maar voor de rest ....
Waar ik me zeker vragen bij stel is hoe sommige teams hun rekening maken. Als je dat bedrag uitspreekt krijg je te horen dat ze daarvoor in een Bmw of een Porsche rijden. Kunnen die mannen dan niet rekenen of hoe zit dat.
Zij moeten toch ook banden, benzine, inschrijving, stukken en catering betalen.
All้, neem nu ons team voor de 24 uur.
Alles samen kost ons dat 12.400 werkelijk alles in. Zijn er dan teams die dat alles veel goedkoper doen, mis ik een stuk van het verhaal of betalen we voor alles te veel. Daarbij komt ook nog eens dat we de wagen na de race terug compleet moeten klaarzetten voor de TC en daar hebben we budgetair zelfs nog geen rekening mee gehouden.
Aanpassingswerken ombouw 2500
Banden 6197
Benzine ( 1000 liter) 1115
Inschrijving 619
Catering (25 personen 5 dagen) 1041
Voorziene wisselstukken 1000
Wij hebben geen verzekering op de wagen.
Als je dan 3718 vraagt, zijn we dan te duur of betalen die mannen da allemaal niet ?
Teams, spelen jullie ook open kaart of is het zoals de transfers in de voetbal waar bedragen taboe zijn.