Thread: Tourkaravaan
View Single Post
Old 22-07-2002, 21:10
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Z!K@
het zou idd handiger zijn om omheining te plaatsen. maar dat is niet te doen. ik hou ook altijd mijn hart vast als die renners door zo'n menigt moeten. maar extra veiligheidsagenten of stewards zouden wel welkom zijn. maar kunnen die die mensen tegenhouden? ik denk dat dit niet op te lossen is. de ouders of verantwoordelijken voor die kinderen moeten ze maar beter in 't oog houden.
200 km omheining .... onmogelijk

Stewards ... Ok ... Laten we ervan uitgaan dat er van de 200 km ongeveer een 80 Km vol staat met toeschouwers. Om enig nut te hebben zou er minstens om de honderd meter een steward moeten staan, en dit aan beiden kanten van de straat ...
Dit zou betekenen dat er iedere dag bijna 2000 Stewards nodig zijn ... Stewards die allemaal een verloning (hoe klein ook) moeten krijgen ...

Het is een onbegonnen taak om deze stewards met de tourkaravaan te laten meereizen. Dus iedere dag zijn er verschillende stewards die allemaal een opleiding moeten gekregen hebben ...

Laat ons stellen dat elke steward 4 tourritten meedoet. Dan zijn er in totaal een 10.000 tal stewards nodig.

En dit voor 1 ernstig ongeval in hoeveel jaar ???

Sry, ik denk dat we dan beter eens veel geld investeren in de tienduizenden verkeersdoden ieder jaar op Europese wegen ...

airco