View Single Post
Old 23-07-2002, 08:48
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

En hier mijn lijstje :

1) Een Opel Ascona 1.6 SR : de wagen van m'n ouders mocht ik verder "slijten" , dit vind ik nog steeds één van de mooiste waar ik heb mee gereden : m'n vader had hem zo'n beetje uitgebouwd zoals de Ascona van Guy Colsoul
2) Opel Kadett GSI 1800 : tweedehands gekocht van familie voor een "prikje" : een van de eerste Kadett GSI's geloof ik, want daarna hebben ze alleen 2000's gemaakt. Na de Ascona de mooiste : deze moest niet verder uitgebouwd worden en is af als basismodel. Spijtig genoeg heeft een roodrijder deze perte totale gereden.
3) BMW 318 : de tweede wagen van m'n ouders die ik mocht "slijten" Na een tweetal jaartjes is bij deze de motor in BRand gevolgen, dan weten jullie waar de B voor staat van BMW :-)
4) Proton 313 GLI : niet allemaal tegelijk lachen, na de tweedehandse was dit m'n eerste nieuwe : Dit is een echte replica van de Mitsubishi Colt : op alles in de motor stond Mitsubishi
5) en last but not least : men huidige wagen : Peugeot 306 1.4 Champion's uitvoering : een van de laatste series 306 : heel tevreden mee

en m'n volgorde van tevredenheid over de wagens :
1) de Ascona : achterwielaandrijving is steeds plezanter dan voorwiel, vind ik
2) de Kadett
3) de Peugeot
4) de BMW : achterwielaandrijving, en power plezierig om door te bochten te smijten
5) de Proton
Reply With Quote