Quote:
Arrows heeft vrijdag bekend gemaakt dat het Engelse team en Heinz-Harald Frentzen tot een akkoord zijn gekomen om een einde te maken aan de samenwerking tussen de twee. Wie de Duitser voor de resterende vijf races van het seizoen zal vervangen is nog niet bekend.
“Omwille van de onzekerheid bij Arrows, vroeg Heinz ons of hij kon vertrekken en wij willen hem daarbij niet in de weg staan”, vertelt teambaas Tom Walkinshaw. “Ik wil hem het allerbeste toewensen en hem bedanken voor het harde werk dat hij bij Arrows verricht heeft.”
Frentzen wil niks kwijt over zijn toekomst en houdt het bij enkele bedankwoordjes. “Ik wil het team bedanken voor de 12 races die ik met hen gereden heb”, zei Frentzen. “Het team heeft zeker potentie, dus ik hoop dat ze de problemen kunnen oplossen en hun doelen kunnen waar maken. Ik wens heel het team het beste voor de toekomst.”
Volgens sommige geruchten zou Frentzen de volgende Grand Prix in Hongarije niet moeten missen. Er wordt namelijk beweerd dat Sauber-rijder Felipe Massa zijn stuurtje zou moeten afstaan aan Frentzen.
Tenslotte is er nog de vraag wie er in Hongarije aan de zijde van Arrows-rijder Enrique Bernoldi zal rijden. De Fransman Sebastien Bourdais testte dit jaar al voor Arrows en zou een goede indruk achter gelaten hebben, maar sommige beweren dat Bourdais liever zijn seizoen in de F3000 wil afmaken.
Wordt ongetwijfeld vervolgd …
|
bron: f1racing.net
Goede keuze van Frentzen. Ik gok voor hem op een zitje bij Jordan volgend seizoen (dat wordt lachen!)