View Single Post
Old 05-08-2002, 23:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Talking Spa 24 Uur, de foto's !!

Wederom een verse lading foto’s.

Afgelopen weekend vond de tweede editie plaats van de 24 Uur Spa-Francorchamps, nieuwe stijl. Oftewel zware GT’s in plaats van Toerismewagens, naar mijn mening een geslaagde poging.

Zoals te zien op de foto’s stonden we samen met een andere vlaamse ploeg in de busstop-chicane. Het is prachtig om die wagens over de curbstones te zien springen en dan met een beetje overstuur snelheid maken richting La Source. Het was wederom een streling voor oog en oor.

Van de zware crash van de Carsport Holland Viper heb ik helaas niets meegekregen, ik lag toen namelijk op één oor. Door de lange safety-car periode (bijna 3 uur, om de vangrails te repareren) heb ik geslapen als een blok.

Toen de klok 04.00 uur sloeg op zondagmorgen was ik dus zo fit als een hoentje om shift te draaien . De shift van 04.00 tot 08.00 uur is mijn favoriete tijdstip, niets is zo mooi als van nacht naar dag. Het is ook het gevaarlijkste periode tijdens een 24 uurs-race, echter deze keer geen brokken bij onze post.

Een dertigtal foto’s van +-/ 100 kb zijn te bewonderen op http://crash.to/zandbak , zoals gewoonlijk beeldvullend.

Met vriendelijke groet,
Mark
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote