View Single Post
Old 08-08-2002, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Sennake
Mja, maar als er 4 man op je site van fateback (of gelijk welke andere gratis provider) gaan zien zijn ligt hij gegarandeerd plat voor 24 uur

Nou, dat is wel wat erg sterk gezegd, ik heb niet te klagen qua bezoekersaantallen.......en na elke nieuwe update komen ze terug. Dat is dus een teken dat het werkt. De eerste drie dagen na de update zijn de drukste, en uiteraard kijk ik dan af en toe of alles nog te zien is......tot nu geen problemen.

Daarnaast is de kwaliteit van de nederlandse gratis providers zeer goed te noemen, alleen is de webspace maar 10 mb.

Die luchthapper van AD porsche, volgens mij heeft Albert eens gebladerd door de ouwe boekjes van de FIA GT 1, , naar ik dacht '97 en 98..................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote