T'is waar, nie te doen. Maar eigenlijk is dit een beetje de fout van enkelen die hier zitten met name enkele teams zelf.
Ik ben begonnen met een thread over ons team. Tot woede van enkele grote teams kreeg ik zelfs telefoon om te stoppen met dienen zever. Ik moest niet op het net zetten wat het eigenlijk allemaal koste en hoe dat eigenlijk allemaal in zijn gang gaat.
Mijnen bijnaam : De pitstraat Gazet.
Eerst moest ik er nog mee lachen, maar eigenlijk zegt dit veel over sommige mensen. De meesten hier weten misschien wel over wie we het hier hebben want het is 1 pot nat .
Wat jullie bv. niet wisten is dat er achter de schermen heel veel ruzie geweest is tussen ons team en dat van een team dat gisteren pas ingeschreven was. Een derde team had de nummer namelijk 2 keer verkocht.
Om het niet te laten uitdraaien op een fiasco voor beide teams hebben we door middel van praten en onderhandelen gisteren toch nog een nummer kunnen te pakken krijgen in Aachen voor dit team. Kwestie van maar even aan te stippen dat wij als kleinste team echt wel ons best doen om zelfs anderen te helpen terwijl sommigen iedereen in de kou laten staan en ze er nog bij rollen ook.
Verder nie te veel woorden aan vuil maken. Zij die het spel niet fair spelen, en geloof me, het is een business zoals een andere, gaan er op lange termijn toch van tussen. Je kan nu eenmaal niet rijden zonder buget, of het nu van sponsors komt of van jezelf. Zij die zich geroepen voelen om iets te eisen alvorens ze iets laten zien hebben, zullen sneller van het toneel verdwijnen.
Wat ik nu zeg komt recht uit men hart. Weet je voor wie ik in België het meeste bewondering heb :
Jantje Heylen. Die reed met mij in de karting ICA en was 10 keer sneller dan ikzelf. Wij hadden veel budget, alles nieuw, tijd, enz... maar Jan had de passie, het talent en de kennis van de kart. Zij hadden de budgetten in mindere mate maar wonnen veel.
Geen grote verhalen, soberheid boven alles. Als ik het verslag las op autosport.be kreeg ik kippenvel dat hij gewonnen had.
Dat zijn gasten waar ik bewondering voor heb. Dag en nacht zwoegen om aan centen te geraken, en dan de wil, het talent en de karcht om er te geraken.
Bravo Jan, je bent een voorbeeld voor velen onder ons.
|