View Single Post
Old 15-08-2002, 12:43
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Wat betreft mijn post op jullie site. Was enkel om te weten wat jullie forummers over deze wedstrijd dachten. Het zijn toch ook allemaal autosportliefhebbers.

Wat er aan de hand is weet ik niet. Ik hoor enkel zo weinig uit het kamp van de andere teams. Voor een belcarwedstrijd krijgen we anders toch meer verslagjes van hier en daar.

Tot hiertoe heb ik de aandacht echt overschat ja. Ik dacht dat de 24 uur iets speciaals was waar iedereen naar uitkeek maar buiten wijzelf en AD sport komen er maar weinigen met nieuws naar buiten. Het is inderdaad geen F1 of WK rally maar sommige andere races krijgen meer aandacht. Kijk naar de 24 van Francorchamps bv. Weken op voorhand waren ze hier al aan het posten.
En geloof me, ik moet het echt niet doen voor de sponsors he, want ik heb er geen. Wel of nie op TV of in de pers is voor ons niet belangrijk, maar wel voor de autosport in het algemeen, en daar doen we het toch voor he.
Zowel jij Peter als iedere andere autosportliefhebber zou er voor moeten zorgen dat er zoveel mogelijk tam tam gemaakt wordt om zo een race zodat zoveel mogelijk mensen Zolder weten liggen. Dat komt enkel de ganse autosport ten goede en niet enkel ons want wij rijden geen Belcar, enkel Touring Cup.

Met mij is er niets, een beetje stress misschien
Een doodgewone vraag op jullie forum " over de 24 uur" geeft weeral aanleiding tot redetwist. mmmmh

Over je verslagje van Jantje heb je gelijk, het kwam van jullie en niet van autosport.be, waarvoor mijn excuses.
Maar over de grond van het verhaal over Jan hoor ik je dan weer niet.
Ook daar zou ik graag je mening over weten.
Reply With Quote