View Single Post
Old 15-08-2002, 16:14
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Uitzondering hierop is AD-sport maar dit is als ik me niet vergis pas vanaf dit jaar en dankzij (het mag gezegd worden) Mistery (aka Dries de Smet, niet te verwarren met Dries Heyman ). Maar je kan dit niet doen zonder de medewerking/toestemming van een
team(baas): correct me if i'm wrong dries!

Bedankt voor de lof, het doet ook eens deugd te horen dat dergelijke zaken gewaardeerd worden door externe mensen. Sommigen blijken niet te beseffen hoeveel tijd het vraagt. Tijd, welteverstaan, die er buiten mijn dagtaak bij AD Sport aan toegevoegd wordt. Wat die persartikels en andere initiatieven betreft, krijg ik quasi carte blanche van de teameigenaar, Albert vanierschot. Wij hebben daarnaast Guy Golsteyn aangetrokken als officieel teamfotograaf, en over Guy niks van lovende woorden, zowel van Albert als van mezelf. Mede door zijn zeer goede fotografie kunnen wij ons als team meer naar de buitenwereld toe profileren. In de toekomst zullen we ook nog met andere initiatieven naar voor trachten te treden. 24u.be bijvoorbeeld is iets wat Albert volledig in mijn handen laat maar wel op afstand volgt. Hij is zeer opgezet met de tot hiertoe bereikte resultaten van de website, en ook hij hoopt dat we hier het voorbeeld kunnen geven hebben hoe we een bepaalde extra toegevoegde waarde kunnen geven aan autosport in het bijzonder en de circuitsport meer in het algemeen. Hopelijk gaan andere teams hier in de toekomst een steentje bijdragen, en kunnen dergelijke initiatieven uitgroeien tot een promotionele waardemeter van de circuitsport in België !

Sportieve groeten,

Dries De Smet
Reply With Quote