Beste Dries en Dries,
Ik hou jullie heus wel uit elkaar hoor. Al is het soms een mysterie
Kijk, waar ik een probleem mee heb, is de polemiserende toon die Driesco al te vaak aanslaat. En dan wordt erop gereageerd natuurlijk.
De manier waarop je, Driesco, je eerste post zette op
www.pitstop.tv, lokt reacties uit.
Je hebt die post intussen veranderd ("edit").
Maar als je het pitstop-forum in het ridicule trekt met de bewering dat er enkel topics over pitspoezen en afspraakjes te vinden zijn, dan kom ik ff uit mijn schelp om mijn forummers te verdedigen.
Ik heb alle lof voor al je initiatieven die je al genomen hebt en die je ongetwijfeld nog gaat nemen.
Maar, Driesco, probeer dat dan met mate.
Wees niet teleurgesteld als niet meteen de hele Vlaamse motorsportwebsitewereld (of zoiets) met jou scheep gaat.
Dat begrijp je toch.
Jullie starten 24u.be op. Mooi, knap, schitterend. Mogen wij van
www.pitstop.tv dan toch gewoon ons ding blijven doen?
Ik hoop echt voor jullie dat het meevalt, want jullie staan voor een enorme taak. Hoed af dat jullie dat willen doen.
Pitstop gaat het minder groots aanpakken, want er zijn dat weekend nog andere dingen die belangrijk(er) zijn.
Het feit dat er op
www.pitstop.tv voorlopig nog maar weinig te lezen valt over de 24 Uren, komt omdat er ook maar weinig te melden valt voorlopig, tenzij wat sprokkels hier en daar, maar die zijn dan weer voor jullie bestemd.
Dus, Driesco,
www.pitstop.tv doet er ook alles aan om de autosport (en niet alleen de Belcar), de autosport dus te promoten.
En nog dit over Jantje Heylen. Ja, ook knap en schitterend, meer kan ik daar niet over zeggen. Of wat wil je dat ik zeg? Ik hoop dat hij er komt.