Het Einde nabij ?
Ja, ik heb zowat mijn bedenkingen over de toekomst van de F1.
Niet alleen dreigen we de Formule 1 in ons land te verliezen, maar in het algemeen denk ik dat de F1 op een einde loopt.
Kijk op onze televisie bv., TV1 heeft de rechten overgekocht, maar ze doen er niets mee. Geen kwalificatieritten, als het wielrennen is dan is er geen F1 te bespeuren, enz...
RTBF LA 2, die zorgen nog voor F1 op onze televisie.
Bij Canal + moet je extra bij betalen, en dat om dan een commentator te horen waarvan je in slaap valt (wat een verschil met BBC destijds). Die konden er wat van, van het begin tot einde spanning allom, enkel al door hun commentaar.
Ah ja, als het zo voort gaat denk ik dat Bernie zelf zal moeten rijden met de wagens, ah ja, Arrows rijdt niet meer mee, Prost heeft het begin van het seizoen niet gehaald, hoe lang zal Minardi nog kunnen meedraaien ?
En welke teams gaan er nu 3 wagens zetten ? Om zo nog meer punten te scoren en nog minder spanning te krijgen in de F1 ?
Tja, laat die nieuwe GPWC maar snel aantreden en hopelijk blijven ze hun woorden behouden, nl. "dat F1 toegankelijk moet zijn voor iedereen" (dus geen Digitale Pay tv).